بخش ورزشی یزد فردا-مهدی جاور؛ امیری پیرامون پذیرش سر مربی گری تیم فوتبال تربیت گفت:بنا بر در خواست مسئولین تیم ،و با توجه به شرایط بحرانی تیم تربیت ،احساس تکلیف کردم و با ریسک بزرگی ،تیم را تحویل گرفتم اما خارج از مشکلاتی که هست با تعدادی بازیکنان معترض و بدهکار هم روبرو یم.
  امید وارم مشکلات، با کد خدا منشی مسئولین و حمایت مالی و معنوی آنهاحل شود و تربیت  در شرایط ایده آل قرار گیرد.
وی اشاره کرد: با این دست خالی ،فقط بازیکنانی می خواهم که دلشان با تیم باشد و در ادامه راه ،با توکل به خدا و مثبت اندیشی و تلاش مضاعف ،و امید به آینده ،یک یا علی بگویند و نیم فصل دوم را با همدلی و همراهی باهم به نحو شایسته ای ،آغازوبه پایان برسانیم در غیر این صورت هر که دلش با تیم نیست و قرار است به دنبال حاشیه باشدحتما اعلام کند تا در اختیار باشگاه قرار گیرد و ضمن تسویه حساب ، وبا در یافت رضایت نامه ،از تیم جدا شود.

 و مطمئن باشیداگر افرادی در تیم بهانه بیاورند با همه احترامی که دارم به طور جدی برخورد خواهم کرد و نظم تیمی برای من مهم است و نظم و رعایت اصول جوانمردی را باید سرلوحه کارمان قرار دهیم .

حال با این تفاسیر هرکه با این شرایط با ما ست، یک یا علی بگوید.
امیری ادامه داد:دستیارانم را به مسئولین باشگاه پیشنهاد داده ام و اگر با هم به توافق برسند کادر فنی خوب و مناسبی را خواهیم داشت در این میان ،حمید آسیابان پور از کادر فنی قبلی حفظ شده و به کارش ادامه می دهد و در صورت توافق طرفین،رضا خطیب (مربی تیم ملی جوانان)،مجید روحانی ،محمد حسن قانع،و همچنین مهدی پیشداد به عنوان تمرین دهنده تیم حضور مثبت خواهند داشت .
هرچند که به دنبال گزینه های دیگری بوده ام که یا در یزد حضور ندارند ،و نمی توانند ما را همراهی کنند.

یا در تیمی مشغول فعالیت هستند و یا بعضی از مربیان  کارت مربیگری A را ندارند ولی در کل از تفکرات و تجربه آنها و همچنین پیشکسوتان عزیز استفاده خواهم کرد تا تیم مردمی تربیت به جایگاه واقعی اش برسد ودر این مجال انتظار دارم همه کمک کنند تا تربیت موفق شود .

توجه داشته باشید امیری مهم نیست مهم تیم تربیت است که امانت به دست امیری داده اند و می خواهم امانت دار خوبی باشم
ودر این راستا حمایت همه جانبه هواداران و مسئولین به ویژه رفع مشکلات مالی را می طلبد .
امیری در مورد بازیکنان و جذب بازیکن و تعامل با باشگاه فولاد یزد اظهار داشت:تیم فولاد یزد تیم برتر و افتخارآفرین،برای فوتبال استان بوده و آبروداری کرده و با مدیریت قوی و داشتن کادر فنی مجرب و تلاش بازیکنانش ،خوب عمل نموده و در نیم فصل اول ،نتایج خوبی گرفته و جایگاه خوبی داشته است.
لذا احترام خاصی برای این تیم قائل هستم و در صورت نیازبه بازیکنی ،آماده تعامل با فولادی ها خواهیم بود اما فعلا با بازیکنان موجود کارمان را ادامه می دهیم و در صورت جدایی بعضی از بازیکنان ،از پتانسیل موجودو بومی ها و امیدها استفاده خواهیم کرد.
امیری در ادامه صحبت هایش ،پیرامون انتخابش به عنوان سرمربی تیم تربیت ،گفت:من بازیکن زمین های خاکی دوره های گذشته ام که با عشق به شهرم توپ زدم و افتخاراتی نیز کسب کردم و با زور دلال و سفارس نیامدم و امیدوارم بتوانم با حمایت مسیئولین و هواداران از اعتبار مربیان بومی دفاع کنم هرچند که برای اولین بار لیگ یک را تجربه می کنم ولی در لیگ های پایین تر ،تجربه هایی دارم و با توکل به خدا وارد میدان شدم تا تکلیفی که به من واگذار شده ،به خوبی انجام دهم.
اما همان طوری که به خیلی از مربیان فرصت دادند تا خودی نشان دهند باید به من هم فرصت دهندتا با شرایط موجود ،کار را دنبال نموده و به سرانجام برسانم.
البته با هواداران نیز صحبتی دارم و این که مثل گذشته ،حمایت کنند تربیت به مانند  تیم شهید قندی ،مال این شهر است و امیدوارم که با حمایت شما که در سرما و گرما حامی تیم بوده وهستید، در آینده هم مارا مورد لطف خود قرار داده ،تا تربیت به هدفش برسد.
امیری در پایان از رسانه ها که همیشه به عنوان یار دوازدهم به تیم تربیت یاری رساندند تشکر کرد گفت :امیدوارم صدا و سیمای یزد ،مطبوعات و سایتهای خبری و کسانی که دستی بر آتش دارند  ،حمایت کنند و با انعکاس خبرها ،و نقد سازنده و ارائه پیشنهادها و نکته نظر های مناسب مارا تنها نگذارند که در موفقیت تیم می تواند موثر باشد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا